..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vi får väl betala för oss istället då...

Publicerad 2009-12-01 16:50:02 i Allmänt,


Vårt bidrag i tävlingen

Jag har verkligen ALDRIG tur i tävlingar, lottdragningar och annat. En del verkar vinna hela tiden.

För några veckor sen skickade jag och Emil in ett bidrag till OLW...vi kände vi mer än gärna hade vunnit ett presentkort på en ny soffa, så vi kunde uppdatara åbäket som står hemma hos mig just nu. Fick den av tanten vi köpte lägenheten av. Bättre än inget absolut, men ett liiiiite modernare snitt på möbeln hade inte suttit fel.

Tävla ni också, ni kanske har mer tur än vi =)

Kommentarer

Postat av: lillstrumpan

Publicerad 2009-12-01 23:31:30

Tack för komplimangen om bloggen, det värmde. :)

Måste säga att ni lämnat in en fantastiskt bra motivering till OLW. Vinner ni inte så är juryn mutad. ;)

Postat av: Emilie

Publicerad 2009-12-02 06:16:14

Oj. Vinner ni inte med den motiveringen har ju olw nåt fel...

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-02 08:42:43

Lillstrumpa och Em: Dragningen är redan gjord veckan vi tvälade och det va nån annan som knep vinsten dessvärre. Som sagt, jag vinner aldrig =)

Postat av: smäm

Publicerad 2009-12-02 12:50:38

var ju en beskrivning. lycka till!

Postat av: smäm

Publicerad 2009-12-02 12:51:07

*urcharmig försvann...

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-02 16:17:57

Smäm: Det tyckte tyvärr inte juryn =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela