..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Tungan rätt i mun...

Publicerad 2009-01-02 21:29:24 i Allmänt,


...gäller det att ha imorrn då jag äntligen ska lära mig åka skidor!  Bättre sent än aldrig. Har investerat i en jättesnygg skidjacka, underställ och mössa och fått skönt rosa och matchande brallor av Emil i julklapp. När man ändå ska se bylsig ut a la michelingubbe kan man lika gärna köra feminin färgskala =). Ikväll har vi stekt ägg till mackor och packat matsäck. Känns som när man va liten och skulle på friluftsdag =). Romme here we come (upp i ottan dessvärre)!

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2009-01-03 11:35:24

Hoppas att det blir en kanondag på alla sätt! Vilken fantastisk pojke du har som tar med dig på en massa äventyr :)

Postat av: Linus

Publicerad 2009-01-03 12:32:10

Romme is the shit!



Tjena vad bra backarna är där, längtar tillbaka till Örebro så man kan åka på endagsutflykt!

Måste få åk skidor snart, men all skidutrustning ligger i Örebro och jag sitter här i Växjö, dessutom skulle jag behöva ett par nya skidor! :o(



Hoppas du får en toppendag och att du bara slår dig måttligt!

Postat av: Linus

Publicerad 2009-01-03 12:33:49

Glömde en sak...



Ser att du glömt hjälmen! Hoppas den kom på när du kom till backen! När t.o.m. landslagsåkare kan trilla och slå sig så bör man som gemeneman även skydda sig!

Postat av: Louise

Publicerad 2009-01-03 15:07:39

Du måste berätta hur det gick i backen. Att åka skidor är bland det bästa som finns.

Postat av: Fia till Eva

Publicerad 2009-01-03 21:55:41

Looking Good Babe! =)

Jag längtar efter att ta fram min bräda nu! Och det dröjer faktiskt inte allt för länge innan jag får det! Vi åker med tonåringarna v.7!

Jag kommer till Uppsala på fredag 14.51. Har du nåt tips på ett mysigt lugnt café eller matställe som ja kan sitta o läsa på? Kommer sitta på en buss från 10-14.51 så jag antar att jag behöver få i mig lite mat när jag kommer och du jobbar ju då så jag tänkte jag skulle ta och läsa nån bra bok, för det hinner jag aldrig annars! =) Vi hörs darling! Kram

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-01-04 15:08:50

Hoppas ni haft en toppendag i backen. Själv har jag stått på skridskorna ute på isen flera timmar med matsäcken i pulkan. Detta är vinter som heter duga. Ska bli kul och läsa om dina upplevelser i den vackra dressen.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela