..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Moonwalker

Publicerad 2010-03-31 13:28:51 i Allmänt,


Här om dan investerade vi i varsina par ordentliga springskor. Äntligen. Vi var trötta på att springa omkring i billiga skräpskor som ger knäont. Tyvärr var mina nya på bilden här ovan skönare än de rosa/grå fina jag kollat ut på nätet innan vi drog till affären. Men men, spingskor är ju aldrig riktigt snygga i alla fall.

Nu har ju våren börjat komma så smått också så då kan vi börja springa ute. Köerna vid gymmets löpband är onödigt långa jämt så här års. Irriterar mig nåt vansinnigt på alla som låter den redan lååånga kön växa ännu mer för att de ska på löpbandet i över en timme. Springa ute när det är kallt är inte kul, men gå är ju faktiskt inga problem. Så UT med er allihop och låt löpbanden vara till för det som de är tänkta till.  

Kommentarer

Postat av: monc

Publicerad 2010-03-31 20:08:58

är de skona på bilden du köpt? Jag införskaffade mig själv samma sko fast i rosa/grå. ;) ett tips om du har iphod är att skaffa Nike+ iPod sport kit så kan du hålla koll på träningen.

Postat av: Eva

Publicerad 2010-04-01 08:55:10

Jajjemen, det är den på bilden. Fast den rosa grå var inte riktigt samma modell, men likvärdig enligt dem i affären...inte lika skön på min fot som denna bara. Illa. Rosa/grå va finare. Grattis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela