..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

En snodd dagens

Publicerad 2010-09-08 09:41:32 i Allmänt,

Hjärnan går inte direkt på högvarv idag. Snodde en "dagens" från Carro.

Frukost: Mjölk med rågfras och färsk nektarin
Humör: Sådär allmänt bra. Galet trött dock.
Planer efter jobbet: Fortsätta med vår eländiga dörröppning in till köket. Ena sidan måste muras om. Morr!
Lunch: Kycklinggryta med ris
Läser: Uppföljaren till Fantomen på Operan
Bästa: Att va gift
Middag: Blir något lätt ikväll så vi hinner börja mura så snabbt som möjligt.
Barn: Nähä, inte än på ett tag =)
Väder: Tokdimmigt när jag cyklade till jobbet, men nu har solen tittat fram. Mys!
TV-program: Hoppas hinna med en liten Idol-titt.
Kom-i-håg: Mura är roligt, mura är roligt, mura ÄR roligt....huuu....
Vill ha: Ett nytt färdigt fint kök
Dagens händelse: Vi får se, hoppas det blir nåt roligt =)
Dagens köp: Inget inhandlat än. Blir nog en frukt till tiofikat.

Och ett litet tillägg...

Dagens låt: Robyn - Indestructible (acoustic)

Kommentarer

Postat av: fadern

Publicerad 2010-09-08 19:32:20

"TV-program": Varför inte en liten titt efter brodern på Efterlyst -kanske bättre än Idol....?!

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-08 20:28:59

Cementen tog slut så vi hinner både lite Idol och brorsan på Efterlyst =)

Postat av: Ariph

Publicerad 2010-09-09 09:05:57

Riktigt bra låt av Robin måste jag säga.

Ska nog börja med det också på min blogg, typ dagens låt.



Är den bra, Uppföljaren till Fantomen på Operan?

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-09 14:57:25

Ariph: Tja...den är lite charmig. Den är ju helt hittepå av någon random författare, men ja...funkar absolut =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela