..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Hus och sånt!

Publicerad 2011-08-23 11:23:32 i Huset,

Tyst här i bloggen, shame on me. Händer mycket just nu och vi har varit på resande fot ett par veckor och legat en vecka i sjuksängen. En liten uppdatering i alla fall. Lägenheten är såld, halleluja! Sista september flyttar de nya ägarna in så vi har gott om tid på oss att flytta ut och städa. Än så länge bor vi kvar i lägenheten men kör ut lite kartonger då och då till huset...får se när den "stora" flytten blir.

Det är mycket att göra med ett hus och en trädgård i alla fall. Känner mig lite handfallen när det kommer till rabatter och träd och grejer. Men, men...man lär sig.

Här om dagen var vi där och pillade lite. Det blev "fasadborstning" för min del. Mycket spindelväv och äckel hade satt sig på väggarna...nu ser det bättre ut.

Kommentarer

Postat av: lona

Publicerad 2011-08-23 14:18:11

allt är bra med dej ?



kram

Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Publicerad 2011-08-23 15:13:33

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: mojo från Uddevalla

Publicerad 2011-08-30 17:03:15

Grattis till ert hus, vacker färg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela