..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Grattis stålfarmor!

Publicerad 2011-12-07 19:34:09 i Allmänt,

För ett par veckor sen åkte vi till Sala för att fira min lilla söta farmor Lisa som fyllde hela 98, en riktig stålfarmor. Glad och pigg om än med lite dålig hörsel bjuder hon alltid på många skratt.



Mamma och pappa och min farbror Kent hade också kommit för att fira födelsedagsbarnet.

Pappa (tv) och Kent är tvillingar ifall någon skulle missat den detaljen. =)


Farmor försöker klura ut vilket som är hennes dominanta öga, något som Emil visste hur man gjorde. Om man skulle blunda med ett öga i taget eller båda samtidigt var inte så noga =)


Det gick sådär...


Sen kikades det på bilder av vårt hus.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2011-12-07 23:11:46

Grattis farmor!

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-12-08 15:34:12

98! fantastiskt. Man ser ju hur pigg och alert hon är. Hon har stil fortfarande. Grattis till Lisa.

Postat av: maria

Publicerad 2011-12-09 19:33:45

låter lite som davids farmor =) härligt. lite bilder på det där huset hade ju varit trevligt att se här på bloggen ;-). tycker det är lite fattigt med dem. Ska ni vara nåt i småland över jul? hade varit förträffligt trevligt att få träffa er. kram/ Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela