..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Alla hjärtans dag

Publicerad 2011-02-14 15:01:10 i Allmänt,

I lite smått "snart-är-det-trefika-koma" får det bli en bloggpost. Idag är det alla hjärtans dag, ett ganska mysigt påfund tycker jag. Däremot behöver min inte fira extremt storslaget tycker jag. Vi har bokat bio för kvällen, kanske en trevlig fika om det hinns med. Då varken jag eller Emil är några fanatiker när det kommer till romatiska komedier fick det bli spänning och äventyr istället.

Verklighetsbaserade "127 timmar" får roa oss ett par timmar i biomörkret.


Kommentarer

Postat av: hanna-mia

Publicerad 2011-02-16 16:44:24

hur va "127 timmar"? jag är lite sugen på den... :)

Postat av: Eva

Publicerad 2011-02-16 20:11:05

Hm...den va bra, men man får mer tänka dokumentär...lite annorlunda och rätt långsam film...inget måste att se på bio tycker jag.

Postat av: hanna-mia

Publicerad 2011-02-16 21:53:14

okej, bra att veta. då ska jag nog avvakta lite och hyra den sen istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela