..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Tack och bock!

Publicerad 2011-02-04 15:01:11 i Renovering,



...har vi tjänat idag. Emil fick ett samtal från IKEA som behandlat vårt "klagobrev" gällande vår bänkskiva. Ni som följt vår bänkäventyr tidigare vet att vi fick fel skiva från början och fick vänta vansinnigt länge på att allt skulle bli klart. 4 månader tog det totalt innan hela faderullan var helt färdigt och det tyckte även IKEA var lite väl lång tid. Presentkort på 1 000 kr fick vi som plåster på såren. Vi tackar och bockar!

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-02-04 20:48:43

så gött

Postat av: Louise

Publicerad 2011-02-05 11:54:00

Schyst. Tråkigt att det tog tid, men vad bra att dom erkände strulet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela