..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Midsommar på landet

Publicerad 2011-06-27 10:20:26 i Allmänt,

På midsommarafton for vi några km utanför stan för att fira med vänner och grill. Underbara familjen Hörnqvist som var bortresta lånade ut sitt hus till oss. Vädret va lite kyligt men allt blev hemskt trevligt ändå.



Hanna, Maria och så Emanuel som stod för den sjukt goda grillmaten.


Vackra sommarflickor. Sara och Emma.


Rille och Bettan (som för övrigt blir herr ooch fru Moritz(?) om bara ett par veckor. Sara och Josef.


Rille igen


Babe va också där såklart.


Rebecka och Elin 


Färdigätet. Emil laddar för brännboll.


I brist på riktig stång pyntade Sara parasollet med midsommarkransar.

Kommentarer

Postat av: Smäm

Publicerad 2011-06-27 15:58:12

Inte helt olik min midsommar. Såg mycket trevligt ut. Brännboll är underskattat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela