..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Dörrfixeri

Publicerad 2011-09-20 22:41:35 i Huset,

Oj vad vi trivs här ute i huset! I stort sett alla flyttkartonger är upppackade och gardinerna är uppsatta. Det är lite ihopplock av grejer överallt och saker som var snygga i lägenheten passar inte längre, men ingen renovering planerad än så länge så vi får bo i vårt pick och pack vare sig det är snyggt eller inte =).

Än så länge har vi inget vettigt internet...nu surfar jag via Emils mobil och det funkar sådär, men om två veckor ska det komma igång...då blir det förhoppningsvis lite mer bloggande och bilder på huset. 

Idag fyndade jag i alla fall några bokstäver som fick sitta på dörrarna till badrummet och lilltoan. Ett litet lyft i alla fall.



Kommentarer

Postat av: JO

Publicerad 2011-09-22 17:02:20

Åh! Hus! Längtar till den dagen! Lycka till i allt uppackande! Vi är precis ganska klara själva. #skönkänsla

Postat av: thesis writing service

Publicerad 2011-10-11 09:46:50

This plates have interesting design. You can out them on your doors.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela