..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Gästdesigner

Publicerad 2011-09-14 17:16:49 i Allmänt,

I somras debuterade jag, tro det eller ej, som gästdesigner för ett tröjtryck. Det var fina familjen Flatebö som undrade om jag kunde knåpa ihop ett tryck till deras nya ECO-serie, jätteskoj tyckte ju jag!

Så efter timmar av ritande, en tålmodig fru Flatebö och en tryckvända i något långtbortliggande land finns nu t-shirtarna att köpa på flatebo.se

Tackar hjärtligen för förtroendet att få va med!

Snygga Emma och Mattias ställde upp som modeller när det var dags att fota till webbshoppen. Tack även ni!

Kommentarer

Postat av: Smäm

Publicerad 2011-09-14 18:38:00

Kul! Jättefina :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-15 11:58:29

väldigt fina!

tycker du borde blogga lite om huset =) Jag är supernyfiken!

Postat av: Em

Publicerad 2011-09-17 09:06:51

schwin snygg!

Postat av: Carolin

Publicerad 2011-09-17 13:44:10

Fina! Och väldigt fina modeller måste jag säga;)

Postat av: Emil

Publicerad 2011-09-20 11:16:20

Maria, det kommer nog mer bloggande framöver. Vi har haft ganska fullt upp med iordningsställande + att vi inte har fått internet ut dit än och mobiltäckningen är alldeles för dålig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela