..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

List it!

Publicerad 2012-01-19 16:59:55 i Allmänt,

Med 9 minuter kvar av arbetsdagen och någon form av komakänsla där noll arbetsmoral och kreativitet vill infinna sig just nu passar jag på att sno den trevligt listan som trillade in hos Johanna alldeles för en stund sen.

Då kör vi! (man får endast svara med ett ord tydligen)

1. Var är din mobiltelefon? Bredvid
2. Var är din andra hälft? Mataffären
3. Ditt hår? Sidoburr
4. Din mamma? Fin
5. Din pappa? Kreativ
6. Det bästa du vet? Livet
7. Din dröm inatt? Bortglömd
8.Din dröm/ ditt mål? Kristuslik
9. Rummet du är i? Kontoret
10. Din hobby? Rita
11. Din skräck? Dödsfall
12. Var vill di vara om sex år? Mammaledig
13. Var var du igår kväll? Möte
14. Vad är du inte? Träningssugen
15. En sak du önskar dig? Sommar
16. Var växte du upp? Örebro
17. Det senaste du gjorde? Fruktstund
18. Dina kläder? Sköna
19. Din tv? Hemma
20. Ditt/dina husdjur? Oemotståndliga
21. Din dator? Slö-PC
22. Ditt humör? Trött
23. Saknar någon? Sofie
24. Din bil? Audi A3
25. Något du inte har på dig? Jacka
26. Favoritaffär? ICA
27. Din sommar? Sydamerika
28. Älskar någon? Självklart
29. Favoritfärg? Svart
30. När skrattade du senaste? Nyss
31. Grät senast? Igår


Hur ser din lista ut?


Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2012-01-20 16:02:04

12:an gillade jag. Kramis!

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-20 17:44:10

Hah! Såklart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela