..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

På önskelistan

Publicerad 2012-01-20 20:17:20 i Huset,

Denna fantastiska glödlampa står på önskelistan just nu. Vi har ett lite halvsmalt fönster i vardagsrummet utan fönsterbräda så vi kan inte ha en vanlig fotlampa där. Just fönsterlampor som hänger finns det inte så gott om som är fina, men så ramlade jag över den här otroligt fina lampan på nätet. Finns även på Designtorget. Visst är den vacker!

Får se om det blir en sån så småningom. Vill dock ha en snygg svart sladd/lamphållare (liknande den på bilden) till. Nån som har tips på vart det finns att köpa?

Bilden lånad från skaparen Eric Therners hemsida

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-01-22 10:14:00

De har sladdar på designtorget också men vet inte om det fanns helsvarta, kanske lite mer äldre stil på.

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-22 14:01:21

Ah, kan ju helt klart vara värt att kolla upp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela