..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Då ska vi se på andra bullar

Publicerad 2012-03-25 20:25:46 i Ätbart,

Man kan tro jag gått och dött, men så är inte fallet. Nu när solen kommit fram ordentligt finns det alltid något att pilla med känns det som.

Förra veckan fick jag ett ryck och ville baka bröd. Jag provade Fru Flatesbös linfröbröd och det var verkligen ingen besvikelse kan jag lova. Otroligt gott, och Emil har berömt det till oändlighet. Så tips för brödsugna!



Sen hände nåt som kanske händer en gång vartannat år ungefär, jag fick lust att baka bullar. Det är annars något jag tycker är fruktansvärt tråkigt. Men de blev hemskans goda så får väl försöka göra det igen inom nån rimlig framtid. En halv sats kanel och en halv vanilj. Vaniljbullar är absolut godast.

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-03-27 22:08:00

Ser otroligt gott ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela