..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Hoppla polle!

Publicerad 2013-04-12 11:14:00 i Allmänt,

I söndags red jag min sista ridlektion på prova-på-kursen jag fick av Emil i julklapp. Har varit SÅ roligt! Vår lärare Johanna har verkligen utmanat oss alla och hade något sagt för sex veckor sen att jag när kursen var klar skulle ha både galloperat och hoppat hinder alldeles själv hade jag bara skrattat, men så blev det =).

Snälla Emilie kom förbi i söndags och knäppte några kort så jag skulle ha lite minnen från kursen. Tack snälla du!


Lite svängövningar över markhinder.

Fina Kingen har varit "min" häst under kursen. Lite bångstyrig och envis ibland, men väldigt mysig.

Galloperar alldeles själv.

Pustar ut efter lektionen - ett riktigt träningspass vill jag lova. Man får galen träningsvärk efter varje gång.

Hejdåpuss 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2013-04-14 21:17:54

Fin fina bilder. Modig du. Hade aldrig vågat.

Postat av: Tina

Publicerad 2013-04-15 17:11:13

Oj, vilka fina bilder!! Ser jättekul ut det där! :)

Postat av: Em

Publicerad 2013-04-17 15:33:01

Fett nöjd! ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela