..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Italy here we come!

Publicerad 2013-04-09 21:40:52 i Resor,

Jag är lite i ett lyckorus just nu och drömmer mig bort till sommaren - vi har nämligen bokat semester till Italien. Wiiii! Det har varit en dröm länge att få åka dit så känns helt fantastiskt att äntligen slagit slag i saken. 

Vi börjar några dagar i vackra Rom.
 
Efter det åker vi några dagar till kusten till en liten medeltidsstad som heter Sperlonga. Verkar superfint. Där ska vi lata oss, sola och bada så mycket vi bara kan. Längtar så jag nästan spricker.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-04-10 14:02:46

Åh så härligt!
Vi bilade runt i Italien för några år sen och det var verkligen helt fantastiskt! Ett land jag mer än gärna återvänder till.

Postat av: Eva

Publicerad 2013-04-10 20:50:05

Anna: Va härligt! Låter som vi har nåt att fram emot då =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela