..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bebisfix

Publicerad 2014-01-04 22:51:53 i Allmänt, Bebis,

Njuter alldeles enormt av långledigheten, julen ligger verkligen bra i år. Vi har passat på att förbereda lite inför bebisens ankomst. Det är ju ett tag kvar men tycker det är skönt att få lite ordning i god tid. Förutom en megashoppardag här om dagen så vi köpte en massa nödvändigheter som spjälsäng, madrass, skötväska, febertermometer, blöjhink och en massa annat så röjde vi ur hallbyrån idag för att ge plats åt bebisens grejer. 

Bara för att (helt klart en engångsgrej dock) så strök jag alla lakan till sängen och vagnen. Allt är så smått och gulligt =). Dock tyckte vi det var onödigt att köpa underlakan till vagnen så jag sydde några stycken av ett vanligt vuxenlakan från ikea, så blev inte många kronor styck när allt var klart. Nöjd. 
 
Vi har köpt ett litet basutbud av kläder och några filtar som vi kan börja med. Nu ligger allt i små högar i byrån. Mysigt. Nästa projekt är att göra klart i tvättstugan där vi bygger om lite för att få bättre möjligheter till blöjbyten och sånt. 
 

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2014-01-05 10:39:33

Myser med er.

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-01-06 18:18:38

Åååååå så mysigt ni gör det <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela