..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ajskriim & fränds

Publicerad 2006-08-08 01:46:38 i Allmänt,

Fikat med vänner ikväll, bland annat vid slottet...knatade runt i stan och avslutade med mackor och levande ljus på vår balkong (en efterfest kan man säga, Uggla släng dig i väggen). Skjutsade hem Hanna och Stina efter det...fattar inte att det ska vara så illa svårt å få en cykel att sitta på ett cykelställ. Hannas hoj envisades oförskämt mycket.

h_p_s
balcony
Ö: Hanna, Stina, Peter
N: Järnvägsgatan by night,
Eva by night

Måste sova, är galet trött...ögonen har svidit hela dagen och jag insåg efter en blick i almanackan att det är dags att byta linser...surt att de ligger uppe på badrumsskåpet i Uppsla bara. Man ska säga grattis till Semret idag också, hon fyller ze golden number 30! Eller det va väl egentligen igår...har ju hunnit bli tisdag redan.

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-08-08 19:03:19

ujuj, inte visste jag att Semreto fyllde år. Ännu mindre att det var 30. Hon är så ung och fräsch!

Postat av: Evo till Smämis

Publicerad 2006-08-09 15:26:41

Ja det kan man inte tro va =)..säg det till henne också så blir hon nog glad.

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-08-15 19:54:13

Jag hade tänkt läsa ikapp nu efter min seglarsemester, men ikke då :P

Postat av: Linus

Publicerad 2006-08-22 18:43:23

Boring Evo!

Dags att skriva något här...var ett tag sedan nu..
sen kan du ju våga nämna mig och Dud i någon blog...fy på dig :op

Förresten, jag bor numera även på nätet...
www.gungfly.com

Välkommen!

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-08-25 09:16:31

KOM IGEN EVO, nu får du ge dig o posta nån rad! Det här är ju ännu värre än mig! Fy fy fy, gillas icke av bloggfriendsen. S:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela