..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Party och amerikanskt slisk

Publicerad 2006-01-07 22:54:59 i Allmänt,

Häng hemma hos Smäm...softans värre...har dragit en sliskig amerikansk rulle =) fast ganska bra faktiskt....coach carter..den var okej, mycket fina pojkar i (och nu blev eva plötsligt väldigt ytlig..moahahah).

Nisse Pisse sitter och spelar gitarr och klagar över smutsiga fingrar. Smäm har tydligen inte bytt strängar på sin gitarr på länge (citat från besservissernisse)...så nu har hon en lapp med ett strängmärke på som hon ska knalla till affärern med.

Har just upptäckt att pix har en blogg också...that's nice mann! =)

Var på fest hos "Martin som gillar Semret" igår...massa folk i hans schyssta lägenhet. Spelade rundpingis i hans operationsgröna källare, grabbarna var för bra dessvärre..kom inte till final en enda gång, trots att jag spelade med en knallgrön fin bok med sportjournalgrodor =). Sen mitt i natten fick vi tokryck och drog till Sunnerstabacken och åkte pressenning. Jag upptäckte plötsligt att jag var enormt chicken och bagnade först att åka den stora backen...men i brist på andra lösningar att ta mig ner åkte jag med sista åket...och det va skitkul!! Surt att man ska komma på det i sista sekunden. Blev efterfest med varm choklad och macka hos grabbarna mitt emot, mysigt!

nissepisseevaåsmäm
nissepisse                             jag å smäm


Hett just nu:
1. Pressenning i Sunnersta
2. Pingis hos "Martin som gillar Semret" alt. "Pastor Martin"
3. Nisses tappra försök att vara snäll...moahaha...vilket skämt!

Mindre hett just nu:
1. Busringningar
2. Amerikanske klyschor
3. Inge batteri i i-poden 

Kommentarer

Postat av: SMÄMSI

Publicerad 2006-01-08 00:02:42

Hej Evis! I spy you!

Postat av: pIx

Publicerad 2006-01-08 00:17:40

Hot hot : - )

Postat av: Evo K

Publicerad 2006-01-08 16:06:00

Smäm...we're a team right? RIGHT!!?? =)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-01-08 17:32:31

Evo K... Yes SiR! (You have earnd my respekt)

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-01-08 17:51:59

då får väl ja va er fän-klubb då...

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-01-08 23:41:54

Kär: du är med i teamet! :) Vi lunchar vanligtvis vid 12.13 på vardagar... are you in??

Postat av: daal

Publicerad 2006-01-08 23:57:33

min dator döptes precis till efa (satsar på listan)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-01-09 09:38:09

HAHAHAHA! Daal har döpt sin dator till efa... Så sött!

Postat av: Evo K

Publicerad 2006-01-09 13:17:45

Daal....du ska få din plats på listan, utan tvekan =)

Postat av: Evo K till Smäm,kom!

Publicerad 2006-01-09 13:19:28

Evo k till Smäm, kom! You own me 1000 situps!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela