..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

c/o Semret

Publicerad 2006-06-07 12:47:41 i Allmänt,

De har bytt ut tjejen på inloggningsidan igen...hon ser trevlig ut.

Nu har jag flyttat in hos Semret, hittills har vi inte bråkat en enda gång. Det är ett gott tecken. Har till och med fått hyfsad ordning på rummet om man bortser från klädhögen mitt på golvet. Vem sätter in tre feta garderober i ett rum med ENBART hängmöjligheter! Folk har tydligen inte strumpor och annat bös i AP-fastigheters värld. Man kanske ska börja stryka sina underkläder också?!
Nya lägenheten verkar ha en tendens att få en piggare på morgonen iaf...första dagen vaknade jag kl 06.00 och var helt pigg, ett under. Kanske är de fantastiskt fula solgula tapeterna...ger kanske nån form av effekt på kroppen...precis som att den gröna färgen i operationssalar har en lugnande effekt...

Måste adressändra...
Måste köpa hyllinsats till garderoben...
Måste måla om...

Apkallt på jobbet...vill någon värma mig?!

Hett just nu:
hett
1. Köttbullar              2. Skägg (obs.skägget på bilden har inget med texten att göra) 3. Norah Jones

Mindre hett just nu:
1. Kyla på jobbet
2. Gula tapeter
3. Jennifer Anistons nya film

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-06-07 23:39:09

Nä! Fy för apkallt!

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-06-08 08:43:01

Sant, fast just nu tycker jag det är ganska som vanligt. Det är nog det att Evo numera jobbar förmiddagar - förr kom hon in efter tolv när vi andra redan börjat värma upp stället... ;)
Köttbullar =Evos nya liv att behöva fixa matlådor... *haha*

Postat av: Semret

Publicerad 2006-06-08 10:11:40

välkommen in i min värld...

Postat av: Evo

Publicerad 2006-06-09 12:07:46

Smäm: Indeed...idag går det väl an iaf...men akllt är det fortfarande..

Kärin: Du får fortsätta gå under namnet "Karin som vet allt"...du lyckas alltid ha äckligt rätt iaf =)

Semret: Thanks =)

Postat av: Evo till Kärin

Publicerad 2006-06-09 12:08:36

Åtminstone det där med köttbullarna iaf =)

Postat av: Linus

Publicerad 2006-06-11 02:21:36

Jag kan värmas, men jag är ju inte på plats, mer än här iallafall...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela