..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

10 kg huvud

Publicerad 2006-03-22 14:00:10 i Allmänt,

Idag är jag hemma från jobbet å är sjuk. Det betyder att huvet känns som det väger 10 kg mer än vanligt, blicken är smått dimmig, allt går i slow motion och kroppstemperaturen går upp och ner. Har i alla fall orkat med att lägga i en tvätt och även att hänga den, druckit en kopp kaffe och glott på VM i konståkning.

Det "bästa" med att vara sjuk är att man kan ta sig en nostalgitripp i tv-världen. Just nu går McGywer på 5:an....måste ju vara en av de kungligaste serierna någonsin. Han var min hjälte när jag var liten. Tyckte han var SÅ snygg och vi skulle gifta oss och allt...enligt mig då. För vem vill inte ha en man som kan göra en bomb av lite tuggummi, en bit ståltråd och en påsklämma??!! Har hört att han är död nu för tiden iofs.

Jag är för rastlös för att vara sjuk dock...måste återgå till hjälten på tv:n innan halvtimmesavsnittet är slut.

Drar till med en hett-lista..var länge sen..

Hett just nu:
1. Smäms nya lya och gårdagens partaj
2. McGywer-nostalgi
3. Dodge Challenger och Mustang (ska ha nån av dem när jag blir stor)

Mindre hett just nu:
1. Sjuk
2. Rastlös
3. Slut på mjölk

challenger2challenger Challenger...habegär!

Kommentarer

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-03-22 17:08:38

Stackars Evo!!
*tycker synd*
Tur du har McGyver som tar hand om dig (och det är inte lite det!)

Postat av: Evo till Kärin

Publicerad 2006-03-22 17:29:52

Nä exakt, han är en riktig man =)...även fått en godispåse av Sofie så jag klarar mig =).

Postat av: gun

Publicerad 2006-03-22 21:27:52

no way! mcgyver va otrooolit länge sedan

rolit att vi fick en liten pratstund i dag i alla fall - tack vare att du va sjuk =)

Postat av: Evo till Gun

Publicerad 2006-03-22 22:22:05

Jaa...om det nu skulle löna sig att vara sjuk skulle väl det vara för det då =) va trevligt å tjöta lite ju =).

Postat av: Linus

Publicerad 2006-03-22 22:58:44

Blääää..

Hellre en Mustang än en Dodge Challenger...vad är det med dig och amerikanska bilar?
Det är som skägg på jultomten, helt enkelt ment to be eller?

Take care my friend!

Postat av: mäms

Publicerad 2006-03-23 00:08:12

Eeev... inte vara sjuk :( Jag var på spelningen iaf. Jag trodde att både du och kärin skulle vara där, men ingen av er dök upp. Hoppas på att få se dig på jobbet imorgon iaf! Pusspuss

Postat av: Semira

Publicerad 2006-03-23 12:08:31

Kram i allt detta:0)

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-25 00:29:36

Välkommen tillbaka till friskhet! Imorgon är det våffeldagen så vi borde hitt på nå våffelfika :)

Postat av: Linus

Publicerad 2006-03-27 17:17:02

Nu är jag här o kladdar...här försöker du få in mig i blogg träsket och när jag väl är o hälsar på så har inget...verkligen inget.. hänt..

....eva?!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-27 22:39:48

Linus: Du har en väldigt, väldigt, bra poäng =)

Postat av: gun

Publicerad 2006-03-28 21:36:08

eva: jag gillar dig very much och väntar med spänning på nästa inlägg...=P

Postat av: Evo

Publicerad 2006-03-30 17:48:58

VÄLDIGT VA ALLA KLAGAR DÅ =)

Postat av: Justinruna

Publicerad 2008-10-14 09:28:43

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela