..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Einen cälebrity!

Publicerad 2006-03-03 23:45:08 i Allmänt,

Jag har fått klagomål igen...jag skriver aldrig i bloggen. Men de senaste dagarna har jag mest haft otur. Alltid när jag tänkt skriva kommer nåt annat i vägen. I eftermiddags kraschade nätet på jobbet tex.

Igår var då jag allra helst hade velat skriva iaf, hände verkligen något totalt minnesvärt! Einen cälebrity knallade runt på jobbet..precis under min lunchtimme, på sådär lagom avstånd för att kunna hälsa på. Inte nog med att han är en cälebrity, han är en av mina favoritcälebritys. Jag talar om Christian, sångare i ett av sveriges i särklass bästa band - BLINDSIDE!! (deras spelning på debaser i sthlm var för övrigt grym). Pratade på en bra stund..han var en grymt trevlig cälebrity...sånna gillar jag. Inga divafasoner alls..om jag inte råkat, bara av farten. tvättat händerna senare på eftermiddag hade jag övervägt att låta bli att tvätta min högerhand. Men nu är det redan försent. 

blindside Blindside

Hitta bästa citatet ever på Kjelles kontor här om dagen också. "jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker" Wunderbar!

Natti!

Kommentarer

Postat av: smämsi

Publicerad 2006-03-04 00:32:51

Och helt plötsligt kände alla Eva :D Jag borde ju hälsat på honom, men jag förstod inte att det var _han_! Madness!

Postat av: Eva till smämsi

Publicerad 2006-03-04 11:37:47

Jo, lite så =) men på tisdag får vi ju hälsa på lampskärmarna ju =)...några cälebritys till ju =)..fast jag är inte så bra på danska..

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-04 23:38:00

Faktum är att de bara är en dansk kvar i bandet. Rebekka Maria. De andra är svenskar =) Och Rebekka Maria kan svenska. Något så när iaf!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-03-06 08:57:47

Tomorrow, tomorrow, we're going, tomorrow!!!!!!! -lalalala-

Postat av: Eva till smämsi

Publicerad 2006-03-06 09:02:09

Yässss...tomorrow....gonna be awesome! Då behöver jag inte oroa mig för språket då =)

Postat av: benjamin

Publicerad 2006-03-06 16:30:55

så vad gjorde blindsidemannen på jobbet?

Postat av: Evo till Benji

Publicerad 2006-03-06 17:30:10

Han ska börja trycka LOBC:s tröjor tro det eller ej!

Postat av: Abelleah

Publicerad 2008-12-03 16:57:37

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela