..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Fajitas Night!

Publicerad 2006-05-01 22:38:44 i Allmänt,

Kom just hem från Milla...vi bjöd hemma massa canadensare från skolan på middag ikväll, kom fram till förra veckan att vi hänger alldeles för lite med dessa trevliga människor. Chicken Fajitas blev det...och nästan alla gillade att ha bananer i (min idé *stolt*) fast de var jätteskeptiska till det i början. Bananer i Fajitas och Tacos är kung! Blev en mycket trevlig kväll....jag tänker på engelska nu.

Kom på att jag inte fixat min deklaration..måste ju vara inne senast imorgon. Eftersom alla mina lönebesked och inkomstpapper från förra året ligger i flyttkartonger längst in i ett förråd får jag helt enkelt lita på att sketteverket har koll på mina inkomster...för jag tänker godkänna rakt av. Får tillbaka ett par tusenlappar iaf...=) så, så länge jag inte får restskatt kan jag med att godkänna deras uträkningar!
Det är surt att det måste innebära så mycket pappersgojs att bli äldre...deklaration och pensionsval osv...jag gillar annars tanken på att jag blir ett år äldre varje gång jag fyller år. Nu e det 30 dagar kvar tills jag blir 22...då blir det fest! =)

Kommentarer

Postat av: daal

Publicerad 2006-05-01 22:43:21

frågan är vad som är hett just nu i dessa tider :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela