..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

I väntan på bussen...

Publicerad 2006-09-04 18:00:21 i Allmänt,

...hem till min Fina, kluddrar jag i bloggen. Har insett att måndagar är enda dagen som folk har vett nog att gå hem i tid från jobbet på det här stället. Nästan varje dörr är för ovanlighetens skull stängd och låst bara några minuter efter fem. Jag vet ju iofs varför och skulle jag bara ha vett nog att läsa ut den där tjocka boken med megaliten (älskar att blanda motsatsord tillsammans...typ "fantastiskt fult", "underbart vidrigt", "äckligt vackert" osv..ja ni fattar principen) text och skicka in några papper hade jag också haft anledning att gå hem i tid just idag. Gav just mitt eget samvete en rak höger.

Mitt huvud är tomt och gör ont. Måste åka å kramas.

Kommentarer

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-09-05 17:47:07

mmm, vissa har ju den lyxen... *sniff*

Postat av: SMÄM

Publicerad 2006-09-06 00:11:34

Håller med kärin! ;)

Postat av: Linus

Publicerad 2006-09-08 17:38:23

Nu är arbetsveckan över...vila upp dig!

Postat av: Kärin

Publicerad 2006-09-13 08:41:28

Det där med blogg, Evo - det är inte riktigt din grej eller?
Du är nära på som Jenz snart... ;)

Postat av: Niclaz

Publicerad 2006-09-15 11:43:14

Japp, jag håller helt med, allihop. Upphoppa och sånt :)

Postat av: boring....

Publicerad 2006-09-17 17:47:52

...

Postat av: Alanviktoria

Publicerad 2009-12-16 14:31:32

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela