..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bloggfritt

Publicerad 2007-03-05 13:09:12 i Allmänt,

Enligt en anonym (läs Linus) fick jag reda på att det just idag är en månad sedan jag skrev i bloggen. Dessutom är det beräknat att Flips syster Frida å hennes Markus ska få en pyssling idag. Sen om den tänker komma ut eller inte är ju en annan sak....men från å med idag kan den komma....ja...när som helst. SÅ ballt! Så varför inte fira allt detta med ett litet inlägg =). Tycker jag passar bra.

Sedan sist har det hänt allt och inget...såndär skön mix. Ska lista lite prylar.

* Jag å Flip ska på Linkin Park i Globen (förband 30 seconds to Mars = kärlek) 25 maj
* Marie har gått till melodifestivalfinal i Globen (grattis)
* Har blivit bjudna på två bröllop...ett i vår och ett i sommar.
* Har varit på teater a la Johnny Cash - Blodsband. Sevärd helt klart.
* Sett på Hitch för typ 6 gången (fattar inte att alla lyckas välja just den till filmkvällarna)
* Hälsat på farmor i Sala
* Bestämt att jag jag bli cellgruppsledare för några tonårstjejer (SÅ kul)
* Shoppat lite kläder
* Varit på 25-årsfest hos Liz
* Producerat artiklar till nästa MM
* Längtat efter våren
* Läst
* Jobbat över
* Lagat storkok (lasagnen blev överraskande god)
* Köpt skivor med Sophie Zelmani och Granada <3
* Skrämt Semret (moahahahahaha)
* Blivit väckt mitt i natten av Semret å Lovisa som kom in å sjöng födelsedagssång...(not. jag fyller 31 maj)
* Blivit ännu mer sugen på att åka till Sydafrika. Bara SKA dit nångång
* Spanat efter restresor på nätet
* Varit sjuk
* Fått en blogg uppkallad efter mig. Besök gärna ingenuppdatering.blogg.se

Japp....vi lite smått å gott från min bloggfria period. Ibland blir man bara trött på allt...speciellt när blogg.se går i snigelfart. Så tro mig, jag har FÖRSÖKT att skriva inlägg å bloggen bara mobbar sig. Men det kanske inte är en ursäkt.

Over and out

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2007-03-05 13:19:47

SING HALLELUJA!
Tänk att du äntligen fått lite att skriva om... ;o)
Jag vet att blogg.se är skit, funkar helt klart när de vill och oftast då inte när man själv vill..
Dessutom verkar de av någon outgrundlig anledning sabat mitt lösenord, så nu har jag ett nytt kul med stora o små bokstavar plus en massa siffror, lätt o koma ihåg..NOT!
Hoppas jag slipper vänta 1 månad på att få höra mer om vad som händer i ditt liv?
Vi ses på Linkin!

Postat av: Eva

Publicerad 2007-03-05 16:20:42

Hehe...jag kom inte heller in med mitt vanliga lösenord....vet inte va det var för mupp. Men det går att ändra när du väl är inloggad. Oh....ska du också på Linkin...fett =)

Postat av: Linus

Publicerad 2007-03-05 17:37:55

Jasså, vart då? Hittade inte den menyn hos mig..
Linkin blir nice!

Jag måste erkänna att jag är lite lycklig som får läsa en blogg här igen...

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-03-08 00:43:45

mycket på en månad. jag vill oxå gå på 30 seconds to mars.

Postat av: Louise

Publicerad 2007-03-08 16:25:55

Vilken lista du fick fram, bra jobbat =)

Postat av: Kärin

Publicerad 2007-03-09 19:12:54

jag som just tänkt ge upp på den här bloggen... ;-)
glad överraskning!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-03-10 00:39:46

Kärin: Eller hur ;D

Postat av: anonymous

Publicerad 2007-03-24 23:09:25

vad är MM?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela