..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Albania tour

Publicerad 2007-11-09 17:38:52 i Allmänt,

"Whatz sjor name?"
"Eva"
"Ahh...Jeeva"

Haha, älskar Albanien. Var en fantastisk resa och man kan ju inte sakna alla människor nog mycket. Fattigt land och visst saknade man varmvatten och el när man ville - men med bekvämligheten lagd åt sidan var det bara underbart. Barnhemsbarnen och alla vi mötte var fantastiska. För fler bilder kika in hos Smäm.
 
Falenmenderit!
Franko little one, will remember you always!

Foton: Smäm
image73

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-11-09 17:41:47

nattnemir

Postat av: Linus

Publicerad 2007-11-09 17:49:30

Tjo!
Ni ser ut o haft det fint.. :o)

Hope to here something about this sooon!

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-11-09 18:40:20

of course! nå prrrroblem.

Postat av: Polainoqa

Publicerad 2008-05-14 11:41:17

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

Postat av: Rikardelizabeth

Publicerad 2009-02-23 08:34:43

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela