..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Skräcken väntar

Publicerad 2007-11-14 22:42:34 i Allmänt,

Snyft, imorrn ska jag till Ackis och operera bort en visdomstand som envisas med att inte få plats. Avskyr tandläkaren. Bara lukten i korridorerna får mig att bli yr och må illa av nervositet. Men såklart låter jag aldrig tanläkarna och sköterskorna veta det. Vill ha mamma eller nån med som kan sitta bredvid, hålla mig i handen och säga att allt blir bra. 9 h och 50 minuter kvar till skräckupplevelsen. Till råga på allt har jag gått med på att tandläkarstudenter ska få pilla i min mun och slita och dra i den där stackars tanden. Hur dum får man va?! Var nog plånboken som skrek högst denna gång, halva priset för att min mun ska få bli en lektionssal. Snyft igen.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2007-11-15 13:45:12

Hoppas att det gick bra för dig!
Tandläkare är verkligen inte roliga att gå till

Postat av: SMÄM

Publicerad 2007-11-15 14:21:18

hej kram! hoppas det inte gör så ont nu.

Postat av: Linus

Publicerad 2007-11-15 16:47:09

Skaffa tandläkarförsäkring eller vad det kallas, man betalar in lite varje månad så går man "fritt" sen oavsett vad som ska göras.. :o)

Förövrigt hade jag 4 st som var inne och titade på mig när jag var hos tandläkaren senast, det var ju det här med praktikanter :o)

Postat av: Antonsophie

Publicerad 2009-05-19 13:07:44

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela