..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Kollektiv har sina fördelar =)

Publicerad 2007-10-17 08:49:48 i Allmänt,

För tillfället är jag lite bostadslös så jag flyttar runt bland vänner. Just nu bor jag hos flickorna på Molngatan. Det är roligt, händer alltid nåt oväntat. När jag lagt mig igår, krypit ner under täcket på madrassen på vardagsrumsgolvet och sover lite sådär halvt, tassar KungKristine in och gosar ned sig bredvid mig på madrassen. "Kan inte du bli psykolog, Eva?". Haha! halv tolv på natten. Fint med vänner som kan hjälpa mig välja livsbana =).

Funderar på vem som behöver en psykolog. Här om natten drömde jag att domedagen kommit till Slavsta i form av stora eldpelare och blixtar som omringade hela bostadsområdet. Knepig är man =). " Du kanske har nåt ouppklarat med någon där" sa en vän här om dagen och flinade. Kan inte komma på nån.

Är någon duktig på psykoterapi eller vad det nu heter så kan ni ju alltid ringa. =)

Kommentarer

Postat av: Moe

Publicerad 2007-11-07 18:33:49

Jag är bra på psykoterapi, och dessutom psyko rent generellt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela