..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2008-02-21 12:04:36 i Allmänt,

Jag figurerar tydligen runt som "Efa" överallt numera. Det är okej, man vänjer sig. Men såklart jag antar Smäms utmaning:


1) Vad gjorde du för tio år sedan?
Var en upprorisk fjortis med mycket svart kajal runt ögonen. Spelade tuffare än jag var. Bodde i Örebro.
 
2) Vad gjorde du för ett år sedan?
Satt på samma kontor som nu och väntade på sommaren.


3) Fem snask du gillar:
Müslitoppar, frukt! (SÅ gott! Om det nu räknas som snask?), marabouchoklad med daim, röda och svarta peacemärken, kritor

4) Fem sånger du kan hela texten till:
Titaniclåten, blinka lilla stjärna, En helt ny värld, What if i stumble, Här kommer Pippi Långstrump

5) Vad skulle du göra om du var miljonär:
Resa jorden runt några gånger om!

6) Fem dåliga vanor:
Kommer försent överallt, hoppar över frukosten, påbörjar saker jag aldrig avslutar, snoozar, nattuggla.

7) Fem saker du gillar att göra:
Träffa vänner, rita, vara kreativ, gå på events (konsert, bio, musikal, teater etc), resa

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Crockstofflor, rosa kråsblus, klädesplagg med axelvaddar, en miniryggsäck, svart hårfärg

9) Fem favoritsaker:
Klippotekets hårspray, min pyssellåda under sängen, kaffebryggaren, dagboken, min skinnjacka

10) Tre personer jag vill se göra den här utmaningen:
Fred, Former Boss Johan, Jono  

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-02-21 18:45:57

Fem favoritsaker: sinnpaj!

Postat av: Eva

Publicerad 2008-02-22 09:24:16

Hallå de e Leifi! Ja vill söpa sinnpaj.

Postat av: yllevante

Publicerad 2008-02-22 20:39:49

nice :D
let me join ur nattuggleclub

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela