..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vardagslyx!

Publicerad 2008-02-29 18:15:54 i Allmänt,

Hua..det har varit mycket webb på jobbet denna vecka. Ställa in pixelmått, flytta runt, ladda upp bilder....fattar inte vad som hänt. När blev jag en datanörd?! Mitt i allt nördande så unnande jag mig i alla fall lite vardagslyx, har beställt en Björn Axén Volumaster. Så nu kan min gamla fula våffeltång (inköpt vid 7 års ålder eller liknandne) slänga sig i väggen. Längtar tills den kommer hem i lådan *skitglad*.

image94Lycka....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-29 20:09:00

hela håret i krus.. snälla! du måste !!

Postat av: Eva

Publicerad 2008-03-01 11:52:24

Haha, lite pudel a la 80 =). Vore nåt det, skulle verkligen kännas som att bejaka sitt barnjag om inte annat =)...nostalgi från lågstadiet.

Postat av: Kärin

Publicerad 2008-03-03 20:44:41

nä, du skulle ju ha flätor, ju! ;-)

Postat av: Fia

Publicerad 2008-03-10 21:01:34

Hehe, ja kör ju på min gamla krustång med tre olika krusstorlekar... Använde den senast i helgen eftersom ja känner för att permanenta mej o ville testa lite... =)

Postat av: daal

Publicerad 2008-03-11 20:43:53

Efa komputernerd! :D

Postat av: Nilsjuni

Publicerad 2010-05-12 11:29:55

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela