..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Hmmm...

Publicerad 2008-05-13 09:53:41 i Allmänt,

Ibland känns livet bara så sjukt ironiskt. Har nog hunnit tänka tusen gånger om ifall det finns något jag borde gjort annorlunda, bara för att slippa den där läskiga känslan av att inte ha kontroll. Tar nog till lite verklighetsflykt de kommande dagarna, till någonstans långt bort där känslan av otillräcklighet inte är lika påtaglig. Men sen kan ju allt bli bra också, man kan ju hoppas åtminstone...det har jag inget att förlora på.


-over and out -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela