..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Nu är det juler igen

Publicerad 2008-11-24 12:46:51 i Allmänt,



Såhär exakt en månad kvar till julafton längtar jag så jag spricker. Det har snöat nästintill konstant i två dygn och det går ju inte att inte längta till den röda helgen då man ska tända ljus, klä granen, slå in paket och mysa med familjen. Jag har redan inhandlat några julklappar och kan knappt vänta tills adventsstjärnan ska upp i fönstret nästa helg. Mmmmm..mys...tänder ljus på kontoret bara för sakens skull.

Saknar mamma och pappa också...det kanske hör julen till, vad vet jag.

Kommentarer

Postat av: SMÄM

Publicerad 2008-11-24 15:23:13

julmys på kontoret -saknar-

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-24 15:42:56

Ja, det är stämning det. Har julmusik i lurarna också...har dock inte vågat spela det högt än, tror inte de andra har lika mycket julstämning än. =)

Postat av: Lilo Anderås

Publicerad 2008-11-25 16:14:29

MMMMMM.....är som du. PÅ fredag ska allt upp här hemma. Innan ska jag mysa med barnen i skolan. Adventssånger, pepparkakor och ljus på bänkarna. Jag älskar det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela