..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-02-24 10:06:53

jag undrade just när den var. kanske jag ska baka ikväll...

Postat av: Eva

Publicerad 2009-02-24 11:46:14

Ja, det tycker jag du ska! Fixa in lite svensk tradition bland dina vänner =)

Postat av: smäm

Publicerad 2009-02-24 11:54:05

vi har pannkakstisdag idag. blir kanske en sådan istället.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-02-24 13:12:38

Oh...pannkakor är gott.

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-02-24 17:07:12

...och vi hade pannkaksdag på skolan idag....mmmm barnsligt gott....med hallonsylt. Fast en semla, inte så tokigt. Hoppas du hittat en god en idag. Kram.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-02-24 19:05:49

Det fick jag =) chefen bjöd oss alla på varsin stor och god. Väldigt vad det figurerar pannkakor överallt idag. Rickard hade gjort pannkaka när vi kom hem från gymmet nu på kvällen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela