..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-01-29 16:57:22

jättefin, vem ska det föreställa?

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-29 17:59:04

nemen krya på dig då Eva.. Men när man ser på bilden så kanske du borde få feber oftare=)

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-01-29 23:45:15

Har också blivit feberfri idag (äcklig magsjuka) och då stickade jag en vante. Hundra år sedan men jag kom ihåg.

Postat av: Eva till Smäm

Publicerad 2009-01-30 09:57:01

Tack Smäm. Ingen aning om vem det är faktiskt. Nån tjej från en reklam i en tidning =).

Postat av: Eva till Lina

Publicerad 2009-01-30 09:58:13

Mår mycket bättre nu tack, tillbaka på jobb och sånt. Kan ju hoppas att kreativiteten kan vakna till liv utan feber nästa gång =)

Postat av: Eva till Lilo

Publicerad 2009-01-30 09:59:19

Oh! Sticka har jag alltid velat kunna, du får lära mig nån gång. Ibland finns det kanske fördelar med att va sjuk =).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela