..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ett öga rött

Publicerad 2009-07-02 10:59:05 i Allmänt,

Mitt stackars högeröga har råkat ut för nåt. Det är ILLRÖTT och känns tjockt, konstigt och rinnigt. Började med att linsen irriterade lite för några dar sen...pillade och pillade och ögat blev rödare och rödare. Nu har det hållt i sig i tre dar och känns skummare och skummare. Glasögonen åkte på idag men det verkar inte hjälpa, så va nog inte linsens fel trots allt. Infektion? Svininfluensan? Galna kosjukan? Hoppas det ger med sig så jag slipper gå till farbror doktorn i alla fall.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-07-02 11:05:58

usch då, hoppas det inte är svininfluensan. den verkar så läskig.

Postat av: Eva till Smäm

Publicerad 2009-07-02 11:27:47

Nee...förhoppningsvis sätter den sig inte i ögonen =)



Jens Lekman har fått svininfluensan hörde jag idag.

Postat av: maria

Publicerad 2009-07-02 14:18:24

Hmm... konstigt, även JAG har fått nåt vajsing med ögonen. Röda och kliar och har sig. Nåt jag aldrig aldrig råkat ut för innan. Hoppas det ger sig snart. För oss båda. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela