..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Maräng

Publicerad 2009-06-10 13:19:33 i Bröllop,

 
En sån här ska jag i alla fall INTE ha...

Oj oj oj...det där med brudklänning känns som att leta efter det finaste sandkornet på en milslång sandstrand. Det vill säga, typ omöjligt att bestämma vilken typ man vill ha. Än så länge har jag bara kollat i tidningar och scannat nätet, så nästa steg är väl att ge sig ut på en butiksrunda och kolla vad man passar i. Har hört att flera av butikerna i Uppsala har dåligt rykte för sin service...får hoppas att de blivit lite gladare med åren och kan möta mig med ett strålande leende på läpparna...för jag kommer säkert vara en jobbig kund =)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-06-10 17:04:28

Du kommer att vara så fin på bröllopet!!!

Postat av: Eva

Publicerad 2009-06-10 17:36:49

Jag håller tummarna =)

Postat av: smäm

Publicerad 2009-06-10 22:57:06

när ungefär blir det brollop? om det inte är hemligt?

Postat av: rebecca

Publicerad 2009-06-11 08:34:35

Jag har inte sagt Grattis till er. Så jätte mycket grattis!!

Du kanske redan har hittat denna sidan men ja hittade mycket inspiration , hår och klänning =)

http://www.projectwedding.com/



kram bex

Postat av: Eva

Publicerad 2009-06-11 09:24:07

Smäm: Inte helt klart än, men början av nästa sommar siktar vi på. Letar kyrka och sånt nu...



Rebecca: Tack Bex! Oh...alltid bra med sajttips...ska kika på en gång. =)

Postat av: maria

Publicerad 2009-06-11 12:56:57

Stället jag köpte min klänning på tog 5 kronor i avgift vid betalning av kontantkort!! Är inte det höjden av snålhet? i en affär där typ alla handlar för minst över 2000 kronor...

Postat av: Eva

Publicerad 2009-06-11 20:54:27

Maria: Haha...jadu det va snålhet på hög nivå må jag säga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela