..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Orättvisa

Publicerad 2009-06-01 11:56:10 i Allmänt,


Jag är inte mycket för dokusåpor, men den här säsongen har jag och Emil ändå flitigt följt Robinson, om inte på lördagar så via tv4play på söndagskvällar. Igår såg vi sista avsnittet och jag morrar än över att fel person vann. Min absoluta favorit - Erik Blomqvist - som jag tyckte var värd en seger, åkte ut i förra avsnittet. Så nu stod mysfarbror Jarmo mot bara-glida-med-Ellenor i finalen. Det är trist när bara det sociala spelet, och inte faktum vem som lämpar sig bäst som överlevare, avgör de övriga deltagarnas röster. Ellenor som mest har varit kvar för att hon "aldrig har varit något hot" lyckades ta hem segern. Jarmo var en överlevare till 100% och hade lätt kunnat leva själv på en öde ö utan problem. Han var värd vinsten! Hade jag suttit i det där örådet hade min röst minsann hamnat på honom.

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2009-06-01 21:19:59

Absolut. Han hade fått min med, helt odelad. Blev sååååå besviken. Det var inget öråd. Det blev ett paktval. Precis som skitsnackarna hade planerat från början: rösta ut Jarmo.Grrrrrrr!

Postat av: Louise

Publicerad 2009-06-02 08:43:06

Jag hejade på Anna. Hade Jarmo varit själv på ön hade han dött, så mycket som han slog sig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela