..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Ze lounge

Publicerad 2009-03-16 16:15:45 i Allmänt,

Bokmysteriet är avslutat. Mina första misstankar besannades då det var Emils mamma Lilo som hade skickat skoboken =).

På jobbet idag har vi blåst upp möbler för glatta livet. Då jobbet inte direkt valt att för tillfället lyxa till det med inköp av möbler och annat till våra nya lokaler, satte vi igång kreativiteten och rotade fram några uppblåsbara sittpuffar och fåtöljer som vi haft i en monter för ett par år sedan. Återanvändning...lite miljötänk nästan, bra där! 

Så nu har vi vår alldeles egna lilla softarlounge i lunchrummet där man kan ta en kaffe och bläddra i en tidning från tidningsställen vi skruvat upp på väggen. Det får duga tills det blir nya tag och en ordentlig soffa köps in. Matkoma är i alla fall ett ständigt återkommande inslag för oss alla efter lunchen så nåt att vila kroppen på behövs.

Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2009-03-16 16:36:02

pics or it didn't happen ;)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-03-17 08:53:42

=) ska försöka få till en bild =)

Postat av: mikaela

Publicerad 2009-03-19 20:24:31

vilká umgås du med som e gemensamma:>niclaz?



´Fick se andra filmer som ingen har sett igår,, super braa!!! kommer lägga upp i blogg sen när jag får kod från videon. kraam



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela