..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Smaken är som baken

Publicerad 2009-09-07 14:15:42 i Allmänt,

Att ta över någon annans lägenhet innefattar ofta en del stilbrott mot det man själv tycker är snyggt.

En svart plastversion av den här lilla kissande liraren sitter på vår toalettdörr för tillfället. Hårt fastklistrad och kommer garanterat lämna fula märken när den tas bort. Till fint är han en riktig sevärdhet i Bryssel, till vardags vanpryder han vår toadörr.

Idag tänkte jag i alla fall bege mig till nyöppnade Lagerhouse på Gränby och se om jag kan hitta diverse småplock som kan piffa till lägenheten, till exempel en ny toaskylt.


Och Emil...JA, jag ska försöka hålla i pengarna =)




Kommentarer

Postat av: joel

Publicerad 2009-09-07 14:52:17

vad ska du ha för pisspojken? jag betalar dyrt. :)

Postat av: smäm

Publicerad 2009-09-07 15:26:25

har varit och kikat på lagerhouse också i jakt på en dörrmatta. hittade ingen fin där dock men hittade en fin på designtorget sedan. lycka till med toaskylten. kisspojken lät inte så rolig :)

Postat av: Louise

Publicerad 2009-09-08 08:56:51

Säger bara, livsfarlig affär. Tror jag skulle kunna köpa allt som finns där. Så håll hårt i plånboken...

Postat av: Patricia

Publicerad 2009-09-08 21:54:22

Keep it! Kitch?

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-09 08:40:30

Joel: Du kan få betala dyrt när jag plockat ner den sen =). Har inte hittat nåt bra alternativ än.



Smäm: Hittade vår dörrmatta på IKEA för 4 kr...kändes överkomligt. Vanlig och tråkig men fullt funktionsduglig =)



Louise: Fanns mkt fint, håller med!



Patricia: Tänkte samma sak ett kort ögonblick...sen kom jag fram till "hmm...näääääh".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela