..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

This and that

Publicerad 2009-09-10 09:32:22 i Allmänt,

Igår fick jag akuta cravings efter en egen konstateljé...där man kan bre ut sig, kladda och vara kreativ. Nån gång i framtiden kanske när vi har ett stort hus. I lägenheten framöver ska vi i alla fall ha ett kreativt rum är det planerat...en musikhörna och en konsthörna...å så gästsäng någonstans därimellan.

En efterlysning btw...min stövlar jag införskaffade i vintras är SPÅRLÖST BORTA! Fattar inte vart de tagit vägen.

Så kära vänner och familj...vill ni glutta en extra gång i era hem så får ni gärna det..har säkert glömt dem någonstans.

Saknar dem nu när höstkylan smyger sig fram.


Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-09-11 18:51:31

Hos mig finns dom tyvärr inte. Hoppas du hittar dom snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela