..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Fåfängans pris

Publicerad 2010-06-09 08:56:35 i Allmänt,

Bloggen sover. Mycket nu. Rackarns va jag lyckades bränna mig i solariet igår. Skulle bara fixa en liten någorlunda jämn grundbränna att bygga på till bröllopet. Knallade till ett nytt solställe än det jag brukar och räknade inte med att rören skulle vara SÅ mkt starkare. Körde samma tid som jag brukar och nu ser jag ut som en kokt kräfta och det svider mest överallt. Blir väl lagom snyggt flagigt om några dar. Fåfängans konsekvenser. Suck. Jag får ta det.

Var hos frissan igår och blev härligt sommarblondsslingad, alla tiders.

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2010-06-10 08:28:13

Vart gick du då? Jag vill sola... vill ha starka grejer!!

Postat av: Eva

Publicerad 2010-06-10 14:25:20

Sunvision tror jag det heter...ligger precis intill friskis&svettis..nära för dig =)

Postat av: Carolin

Publicerad 2010-06-18 15:41:37

Sola inte på Sunvision, det är ju livsfarligt! Been there, done that kan jag säga. Däremot så har Friskis och svettis superbra solarium. Man bränner sej inte, utan får mest jämn färg och jag får massa fräknar;) Rekommenderas!!

Postat av: Steffenkaja

Publicerad 2011-02-10 13:01:07

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela