..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Halltapet beställd

Publicerad 2011-03-14 21:46:14 i Renovering,

Idag var vi och beställde tapet till hallen. Det är så svårt att välja, en riktigt djungel. Vi ville ha en ljus med ljust mönster på (vitt i vitt kallade killen på affären det för). De blev en med nån form av grenmönster, eller blommor eller vad det är...dock är den mycket vitare i verkligheten, både bottenfärgen och mönstret. Får hoppas det blir riktigt fint.

Skulle vilja sätta upp det på en gång =) men taket måste bli klart först. Några reglar är uppskruvade än så länge. Stackars grannar....dånar i hela huset vid varje borrning...och vi har väl en sisådär sjuttielva hål kvar att borra. Grattis Gröna gatan 13!

Tapeten Garden 12959 från Boråstapeter


Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-03-15 19:36:01

Snygg!

Postat av: Rodi

Publicerad 2015-07-17 20:45:59

Hej !
Detta är en chansning, jag såg du använde Borås Tapet Garden 12959.
Jag undrar om du har 1-2 rulle kvar.
Jag har samma tapet i hallen men måste bytas pga skada.

Hoppas på det bästa

Mvh. Rodi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela