..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Sehr schön!

Publicerad 2011-03-07 19:08:02 i Allmänt,

Jag väljer att se våra dagar här som semester, Emil menar att det är ett träningsläger. I praktiken landar vi någonstans mitt emellan...för tanken är ju trots allt att jag ska lära mig åka skidor ordentligt. Jag gör nog lite framsteg trots allt. Idag bemästrade jag en svart backe några gånger. Inte så fagert kanske, men ner kom jag.

Vädret är nästan ljuvligare idag än igår. Runt -3 och gassande sol. Backarna lagom mjuka. Vi trivs helt enkelt.


Hjalmarna på!


Märks att nya sportlovsbesökare (läs barnfamiljer) har kommit idag...sittliften stannade ett otal gånger.


Otroligt vacker vy från toppen.

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2011-03-07 21:22:58

Sweet att Hjalmar är på! Blir avis! Själv sitter jag i soffan med en snorig unge. Dock en mkt söt sådan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela