..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Älskade föräldrar

Publicerad 2012-02-25 11:14:22 i Allmänt,

Lördag förmiddag, sovmorgon, lång frukost, ledig, tid att blogga. Ljuvligt!

Förra helgen kom mina älskade föräldrar på besök, en lyxvara. Hur gammal jag än blir kommer jag aldrig sluta uppskatta kvalitetstid med min kära mor och far. 

Vi inledde med en sväng till mini-Ullaredet Thun's som ligger nån mil från oss och efter det blev det premiärtur på långfärdsskridskor för mamma och pappa. Vädret va inte det roligaste men skoj hade vi. Varken jag eller mamma hade kommit ihåg att ta med mössa så vi fick göra nån luva a la tant av våra tubsjalar. Inte så vackert kanske men funkade utmärkt =)




De hade med sig supervackra tulpaner, som faktiskt fortfarande står på vårt köksbord...om än en uns överblommade. 



Tack för en fin helg, älskar er!

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2012-02-25 15:10:30

Lycka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela