..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vad göra?

Publicerad 2012-02-28 22:14:13 i Huset,

Då mina föräldrar kom och hälsade på hade de med sig en jättefin pianopall till oss som de hittat på loppis i Örebro. Vi har varit på jakt efter en pall länge men inte hittat ngn, men den här var perfekt! Passar fint till vårt gamla piano. Men den behöver en liten uppfräschning. Där är ju frågan. Svart eller vit? Ljust tyg, mörkt tyg?

Ni får ursäkta de fula blixtbilderna, men är det vinterkväll så är det =)



Kommentarer

Postat av: smäm

Publicerad 2012-02-28 23:23:29

Pastellrosa (köp på Biltema) med cremevitt tyg! Hoppas att Emil också håller med :)

Postat av: Linus

Publicerad 2012-02-29 22:16:11

Varför ska allt vara vitt eller svart? Är den mycket sliten? Annars föreslår jag keep it the way it is!

Postat av: Emil

Publicerad 2012-03-05 10:28:01

Pastellrosa här..? Knappast...

Postat av: Eva

Publicerad 2012-03-05 13:57:00

Njaaa....=) pastellrosa är inte riktigt min grej...och Linus...körsbärsträ (eller nåt) kommer aldrig vara fint. Svart eller vitt helt enkelt för att det passar med övrig inredning.

Postat av: Carolin

Publicerad 2012-03-07 21:18:59

Jag tycker ni ska måla benen svarta och ha ett ljust tyg, typ linnefärg. Det skulle jag gjort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela