..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Gnugga geniknölarna

Publicerad 2012-01-14 14:48:03 i Allmänt,

Emil och jag är sånna där som gillar frågespel, det behöver nödvändigtvis inte betyda att vi är överdrivet bra på det, men det är kul. Vi hade en känsla av att vi var rätt ensamma om det i vår gemenskapskrets men plötsligt kom det på tal en dag och vi upptäckte att vi kände en hel drös likasinnade. Lycka!

Fina paret Agnarsson bjöd därför in till en TP-kväll i början av året. En bra start!

Glömde kameran så fick bli några crappy mobilbilder. 

Elin, Emil, Kristian & Marie, Hanna (som föll ur bild) & Jocke.


Mina eminenta lagkompisar Sara & Gustav som visade sig vara fenor på kulturfrågorna. Good for me! Vi kom på en god andraplats. 


Med ett helt gäng prat- och diskussionsivriga människor var tidtagning på en minut per fråga ett måste. 


Värdparet och Marie.


Jocke & Hannas lilla sessa Elsa sussade gott större delen av kvällen. 






Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-01-16 21:17:20

vi har ett roligt frågespel som heter popkult. onödiga frågor men roliga...=) vi måste spela..

Postat av: Eva

Publicerad 2012-01-17 12:44:05

Jaaaa, mer frågespel åt folket :-) vi är på.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-19 13:59:34

Tack att ni kom! Det här gör vi repris på!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela