..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Fredagstips!

Publicerad 2013-04-26 11:12:00 i Allmänt,

Jag antar att det finns fler än jag som vill hitta den perfekta mascaran till ett bra pris. Jag har provat en hel del genom åren och har ett par favoriter. Nu har favoritlistan adderats med ett av Max Factors senaste tillskott - Clump Defy. En väldans bra mascara i "budgetspannet", kostar mellan 160-170 kr i butik.

Den böjda borsten följer fransarna fint och det blir faktiskt inga klumpar =). Ger både längd och volym.
Ett riktigt bra alternativ för den som vill prova. 

Bilden lånad från Nordicfeel (där den för övrigt säljs för 129 kr såg jag) vilket kap!

Kommentarer

Postat av: rebecca

Publicerad 2013-04-29 21:00:23

tack för tipset! Jag har såå svårt att hitta en bra mascara. Har en från Make up Store som är på väg att ta slut. Då får jag pröva denna =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela