..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Vecka 37

Publicerad 2014-02-16 18:24:31 i Allmänt, Bebis,

Dags för en liten maguppdatering tänkte jag, framför allt för er som inte träffar mig med jämna mellanrum. Idag går jag in i vecka 37 så ganska exakt fyra kalenderveckor kvar. Får se om bebisen vill ligga kvar hela vägen eller kanske till och med längre (nog bäst att vara inställd på det). Har ju mått ofärskämt bra större delen av graviditeten men nu känner man att man är inne på slutveckorna. Magen känns väldigt otymlig, ryggen börjar ta stryk, jag sover sämre och är tröttare än vanligt. Ljumskarna har börjat göra hemskt ont också, det är väl liten som sjunker längre och längre ned antar jag. Men jag ska inte klaga, i det stora hela mår jag fortfarande bra och många mår ju sämre redan långt tidigare än såhär. 

Men bebisen är välkommen när som helst efter nästa helg då Emil åker norrut ett par dagar för att åka Vasaloppet. Vore ju redigt taskig tajming ifall ungen bestämde sig för att komma just då =) då blir det hyrbil i ilfart hem. 
 




Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2014-02-17 07:59:45

Fin du ser ut. Kram

Postat av: Josefin

Publicerad 2014-02-21 21:43:47

Oh! Wow vad mycket det har hänt sedan sist. Så fin mage! Men jag kan tänka mig att det kan vara lite otympligt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela