..:: evokenivo ::..

livet enligt eva

Två månader

Publicerad 2014-05-17 22:31:00 i Allmänt, Bebis, Lukas,

Den 8:e maj blev lilleman två månader. Tiden går fort och det är roligt att se alla framsteg han gör. Det är en riktig liten sprattlis vi har här hemma, undrar vad det ska bli av honom. Fotbollsproffs kanske...tja, gärna för mig, då har vi pensionen säkrad =)

De här kläderna hade Emil som liten (och har använts av alla hans syskon också om jag inte tänker fel). Det har blivit en grej att fota alla (Emils föräldrars) barnbarn i samma kläder så självklart skulle Lukas dokumenteras i outfiten också. 
Han har äntligen börjat le lite emellanåt också. Han är ingen superglad lax direkt men något litet smajl om dagen kan man oftast locka fram. Då smälter man lite smått för en stund. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-05-26 19:56:55

Han är underbar och det är dressen också. = )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag är Eva. Hon den där.

Jag är hon som föddes i Örebro men bosatte sig i Uppsala. Jag är hon som trivs med livet, älskar Gud, älskar sin familj, sin underbara man Emil, sin vackra lilla son Lukas och sina vänner. Jag är hon som gillar att omge sig med pyssel av alla dess slag, som gillar att skapa, rita och måla. Jag är hon som gillar att fundera, drömma och äventyra. Jag är hon som vill se hela världen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela